24 marca 2016

Epilog

Od chwili finału na Bernabeu znikły teksty w stylu: "Ronaldo to gej!", "Tylko żel na włosach go obchodzi", "Pedał", "Egoista" itp. Ludzie nabrali do niego szacunku, a ja cieszyłam się, że mogłam mieć w tym malutki udział. Mimo tego, że piłkarz nigdy się tym nie przejmował, wydaje mi się, że jednak cieszy się, że może iść ze mną na takie spotkanie jakim jest np.: Gala Złotej Piłki. To było zupełnie coś innego niż jak towarzyszyła mu pani Dolores. Inaczej postrzegał to Ronaldo, jego znajomi i brukowce. Gdy idzie ze mną, nikt mu nie powie, że wszędzie chodzi z mamusią, która swoją drogą bardzo cieszy się, że jesteśmy razem i zapytana o ślub z ogromnym wzruszeniem się zgodziła. Lubiłam towarzyszyć Crisowi podczas takich wyjść i wcale nie robiłam tego dla sławy i korzyści. Kochałam go, dlatego z nim szłam. Jednak i tak zawsze będę tylko partnerką Cristiano Ronaldo.
Piłkarz często powtarzał, że zmieniłam jego życie, ale on na pewno bardziej zmienił mojego.
Nadal nie mogłam uwierzyć w to co wszyscy dla mnie zrobili. Zorganizowanie zaręczyn na środku Santiago Bernabeu było bardzo wymagające, ale udało im się coś tak wyjątkowego zrobić właśnie dla mnie i Cristiano. Jednak z samym ślubem nie spieszymy się, ale wiem, że będzie to cudowna chwila.
Lewis, Sebastian, Alex i Milagros często do nas przyjeżdżają. Wpadają przynajmniej raz w miesiącu na dwa dni. Czasami przyjeżdża również synek pary, który za każdym razem był coraz większy a zarazem coraz słodszy. Zazdrościłam im takiego małego szkraba, a syn Ronaldo cieszył się, że może pobawić się z kimś w swoim pokoju. Bardzo dobrze się dogadywali, mimo tego, że Mały Sebastian rósł na młodego kierowcę w tatę i wujka a Junior na piłkarza zgodnie z genami. Uwielbiali się razem bawić.
Jednak, kto wie, może za jakiś czas razem z Ronaldo pomyślimy o nowym członku rodziny. Bardzo bym tego chciała. Tak samo jak tego aby spędzić z nimi resztę życia.
~~~
No i co kochani, mamy koniec. Wszystko skończyło się dobrze i szczęśliwie.
Jeszcze raz za wszystko dziękuję ♥
Do zobaczenia

1 komentarz:

  1. https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=2054403474813657965#overview/src=dashboard
    Zapraszam na opowiadanie o Marco Reusie i dziewczynie studiującej prawo!

    OdpowiedzUsuń